С пресконференция на 31 октомври 2013 г. в зала 105 на Народно читалище "Пробуда – 1928" в град Каспичан завърши проект "Виртуален мотив".
На 30 октомври се проведе и финалния етап от конкурсната част на проекта. Дванадесет ученици се състезаваха в интерактивната уеб игрова платформа на тема история. Отличилите се са от СОУ "Панайот Волов" в град Каспичан: Йоана Благовестова – 5 клас, Галин Радославов – 6 клас, Иван Тодоров – 7 клас; от ОУ "Христо Ботев" – село Каспичан: Янко Симеонов – 7 клас, Несрин Ибрахимова – 5 клас, Едие Асенова – 5 клас; от ОУ "Св. Паисий Хилендарски" – град Плиска: Микаела Бисерова – 5 клас, Десислава Георгиева – 6 клас, Николай Иванов – 5 клас; от ОУ "Пенчо Славейков" – село Марково: Елица Банчева – 8 клас, Мелица Бистрева – 7 клас, Емилиян Юриев – 7 клас.
Победител във финалния етап стана Елица Банчева – 8 клас от ОУ "Пенчо Славейков" село Марково, а на второ и трето място, както следва: Иван Тодоров – СОУ "Панайот Волов" град Каспичан и Никола Иванов ОУ "Св.Паисий Хилендарски" град Плиска.
Имаше много награди, а за всички, които участваха в проекта организаторите поднесоха плакати на историческа тематика.
Организаторите са изключително радостни от факта, че поставените цели в проекта са постигнати. Над 85% от учениците в общинските училища от 5 до 8 клас са инициирали активност в проекта. В конкурсните дейности са участвали 45% от учениците. Отзивите от самите ученици са много и то положителни. Силно сме обнадеждени от тези факти и се надяваме програма "Глоб@лни библиотеки – България" да върви в тази насока и да насърчава със грантови схеми активността на подрастващите и читалищните дейци в изграждането на глобалната уеб интерактивност. Организирана бе и проведена е-анкета сред участващите в двата етапа на конкурса, чиито резултати ще бъдат предоставени в синтезиран вид на представители на местната власт за решаване на поставените от децата проблеми или виждания за бъдещето на региона.
Изградена е интерактивната игрова уеб платформа, а сега ще се търсят начини за равгръщане на интердисциплинарната й функция и характеристики.
На 30 октомври се проведе и финалния етап от конкурсната част на проекта. Дванадесет ученици се състезаваха в интерактивната уеб игрова платформа на тема история. Отличилите се са от СОУ "Панайот Волов" в град Каспичан: Йоана Благовестова – 5 клас, Галин Радославов – 6 клас, Иван Тодоров – 7 клас; от ОУ "Христо Ботев" – село Каспичан: Янко Симеонов – 7 клас, Несрин Ибрахимова – 5 клас, Едие Асенова – 5 клас; от ОУ "Св. Паисий Хилендарски" – град Плиска: Микаела Бисерова – 5 клас, Десислава Георгиева – 6 клас, Николай Иванов – 5 клас; от ОУ "Пенчо Славейков" – село Марково: Елица Банчева – 8 клас, Мелица Бистрева – 7 клас, Емилиян Юриев – 7 клас.
Победител във финалния етап стана Елица Банчева – 8 клас от ОУ "Пенчо Славейков" село Марково, а на второ и трето място, както следва: Иван Тодоров – СОУ "Панайот Волов" град Каспичан и Никола Иванов ОУ "Св.Паисий Хилендарски" град Плиска.
Имаше много награди, а за всички, които участваха в проекта организаторите поднесоха плакати на историческа тематика.
Организаторите са изключително радостни от факта, че поставените цели в проекта са постигнати. Над 85% от учениците в общинските училища от 5 до 8 клас са инициирали активност в проекта. В конкурсните дейности са участвали 45% от учениците. Отзивите от самите ученици са много и то положителни. Силно сме обнадеждени от тези факти и се надяваме програма "Глоб@лни библиотеки – България" да върви в тази насока и да насърчава със грантови схеми активността на подрастващите и читалищните дейци в изграждането на глобалната уеб интерактивност. Организирана бе и проведена е-анкета сред участващите в двата етапа на конкурса, чиито резултати ще бъдат предоставени в синтезиран вид на представители на местната власт за решаване на поставените от децата проблеми или виждания за бъдещето на региона.
Изградена е интерактивната игрова уеб платформа, а сега ще се търсят начини за равгръщане на интердисциплинарната й функция и характеристики.
От ръководството на проект "Виртуален мотив"